Volkswagen Golf Variant 7.5 2.0 TSI 310pk R20 DSG 4Motion Pano.Dak DynAudio 19inch Spielberg Keyless Lapiz Blue Metallic 1e Eigenaar 70916km
€ 34.950,-
Bouwjaar | 08-08-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.916 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-564-PL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Volkswagen Golf Variant 7.5 2.0 TSI 310pk R20 DSG 4Motion Pano.Dak DynAudio 19inch Spielberg Keyless Lapiz Blue Metallic 1e Eigenaar 70916km
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.916 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-564-PL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van Veenhuisen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoge Eng Oost 39 |
Postcode | 3882 TM |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 360051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagebedrijfvanveenhuisen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 180 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.493 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.110 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket: De genoemde vraagprijs voor deze auto is inclusief een geldige apk van minimaal 3 maanden en poetsbeurt. Tevens heeft de desbetreffende occasion een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad voor aflevering. De nieuwe auto word op uw naam overgeschreven en bij inruil krijgt u een RDW vrijwaring van uw in te ruilen auto. Bovenstaande afleverkosten zijn bij de vraagprijs inbegrepen.
In zeer nette staat verkerende Volkswagen Golf R20 7.5 Variant 2.0 TSI 228kw/310pk DSG 4Motion. Afkomstig van de 1e particuliere eigenaar. Volledig Volkswagen Dealer onderhouden. Met origineel 70916km Aantoonbaar. Af-fabriek gespoten in de kleur Lapiz Blue Metallic. Door onszelf geimporteerd vanuit Duitsland. Betreft de Facelift versie! Verder is de Golf voorzien van o.a. Elektrisch bedienbaar schuif/kantel Panoramdak.DynAudio Premium Soundsysteem.19inch LM velgen Spielberg.Keyless Entry/Go.Full Map. Navigatiesysteem Touch.Bluetooth.Multi-Media.Achteruitrijcamera.Climatronic.Stoelverwarming.DCC (Comfort/Normal/Sport) Adaptive Cruise Control.Front assist.Isofix.Alcantara bekleding.Sfeerverlichting.LED koplampen.LED achterlichten.Bumpers/spiegels in kleur.2xsleutel aanw.Onderhoudshistorie digitaal.
De genoemde vraagprijs voor deze auto is inclusief een geldige apk van minimaal 3 maanden en poetsbeurt. Tevens heeft de desbetreffende occasion een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad voor aflevering. De nieuwe auto wordt op uw naam overgeschreven en bij inruil krijgt u een RDW vrijwaring van uw in te ruilen auto. Bovenstaande afleverkosten zijn bij de vraagprijs inbegrepen.
Tegen een meerprijs van €750,00 kunt u gebruik maken van het Full-service afleverpakket. Hierbij wordt uw auto voorzien van een nieuwe APK, afleverbeurt volgens fabrieksvoorschrift, halve tank Euro 98 brandstof, Nazorg (poetsen) en 12 maanden BOVAG garantie.
Voor bedrijfswagens geld een BOVAG garantie termijn van 6 maanden BOVAG garantie!
Voor meer gegevens of beschikbaarheid van de auto, kunt u telefonisch contact opnemen op nummer 0341-360051 of mail naar info@veenhuisen.nl
Tevens zijn wij ook via Whatsapp bereikbaar binnen onze gebruikeli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.