Volkswagen Id.4 First Max PRO 77 kWh | Panorama | 12% | Trekhaak | HUD

€ 37.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-05-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.601 km
Deuren 5
Kenteken L-401-DV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Id.4 First Max PRO 77 kWh | Panorama | 12% | Trekhaak | HUD


€ 37.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.601 km
Deuren 5
Kenteken L-401-DV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adeas Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rondgang 12
Postcode 5311 PB
Plaats Gameren
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48935677 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adeasauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 501 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 235/45 R21
Bandenmaat achter: 255/40 R21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 163 cm
Wielbasis: 277 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.024 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 77 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 75 km actieradius per uur, compleet vol in 21 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 530 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,369261477046 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Meest luxe ID4 met alle mogelijke optie's!

Servicekosten €995,-

Wordt rijklaar geleverd met 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's worden geselecteerd en staan garant voor hoge kwaliteit!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie

Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?

Autotest | Volkswagen ID.4 GTX Wel de hoogspanning, niet de sensatie

De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.

Plus

  • snel en comfortabel
  • prima weggedrag
  • ruim en functioneel

Min

  • merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
  • pas echt compleet met opties
  • Onwennig diepe zit achterbank

Conclusie

Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.

Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.

Deel deze advertentie