Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline Aut. XENON | NAVI-FULLMAP | ECC | CRUISE | PDC | 17ALU
€ 8.445,-
Bouwjaar | 04-11-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.561 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 7-SLX-83 Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline Aut. XENON | NAVI-FULLMAP | ECC | CRUISE | PDC | 17ALU
€ 8.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.561 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 7-SLX-83 Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - aug 2014
Modelcode: 1B
Referentienummer: 19120908170817
Productienummer: 19120908170817
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 178 x 151 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Turbo Storing
Volkswagen is synoniem met innovatieve technologie en hoogwaardige kwaliteit. U ontdekt het zelf wanneer u kennismaakt met deze Volkswagen Jetta. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze dealeronderhouden Jetta duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Het audiosysteem is gecombineerd met het navigatiesysteem en biedt volop entertainment en routeinformatie. De hoge, eigentijdse kwaliteit wordt geleverd door bluetooth en natuurlijk DAB+. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Deze Volkswagen is voorzien van lederen versnellingspook, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
In de Volkswagen Jetta heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat je probleemloos op je plek blijft. En zodra je het gaspedaal activeert, rijd je zo weg.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Voertuig- en merk specifieke optie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.