Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline | NAVI | CLIMA | CRUISE | PDC | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |
€ 10.995,-
Bouwjaar | 23-09-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.637 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-KVX-21 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline | NAVI | CLIMA | CRUISE | PDC | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |
€ 10.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.637 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-KVX-21 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Punt Wijchen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | kelvinstraat 15a |
Postcode | 6601 HH |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-punt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 178 x 148 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Volkswagen Jetta komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-08-2014 en kostte toen € 31,791.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc.
Dit voertuig heeft een continu vermogen van 20 kW (27 PK).
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.10 liter per 100 km en hij weegt 1405 kg.
Sommige merken hebben geen introductie nodig. Volkswagen is er zo één. Duurzame kwaliteit, bewezen succes en o zo betrouwbaar. Das Auto, zoals ze zelf zeggen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Jetta duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Onderweg geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Extra opties op deze auto zijn: lederen versnellingspook, lederen stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Jetta is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.