Volkswagen Jetta 1.6 TDI Comfort Executive Line BlueMotion Clima Cruise Navi PDC LM-Wielen APK NAP.
€ 7.950,-
Bouwjaar | 03-10-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.327 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-KRS-98 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Jetta 1.6 TDI Comfort Executive Line BlueMotion Clima Cruise Navi PDC LM-Wielen APK NAP.
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-10-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.327 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-KRS-98 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carplaza Ede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lorentzstraat 4-30 |
Postcode | 6716 AD |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33045037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carplazaede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 178 x 148 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
VW Jetta 1.6 TDI Comfort Executive Line BlueMotion Clima Cruise Navi PDC LM-Wielen APK NAP.
Zeer nette en goed rijdende Jetta voorzien van vele opties.
Bij 170.452 km (13-07-2022) is de distributieriem vervangen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adviseren u voor vertrek te bellen om teleurstelling te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.