Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfortline Executive Edition BlueMotion 2e eigenaar, volledig dealer onderhouden voertuig,
€ 9.299,-
Bouwjaar | 27-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.226 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-SXS-27 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfortline Executive Edition BlueMotion 2e eigenaar, volledig dealer onderhouden voertuig,
€ 9.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.226 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-SXS-27 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theunissen Automobielen B.v |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wilmersdorf 3 |
Postcode | 7327 AD |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45246173 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | theunissen-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 4 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (1) (inbegrepen à € 299): mobiliteits garantie 3 maanden of tot een max van 2500 km op motor en technisch draaiende delen exclusief arbeidsloon
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- meeneemprijs pakket (€ 299 korting): vloeistof controle , controle van de technische delen, geen afleverbeurt, geen nwe apk, geen garantie, auto wordt gekocht op algehele eigen risiko, geen conformiteits garantie ( afgekocht kopen tegen de laagste scherpe internet meeneem prijs)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (1)"): geen garantie !
Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2014, werd geleverd van 14-03-2013 tot 31-10-2014 en kostte toen € 36,772.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (123 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.10 liter per 100 km en hij weegt 1407 kg. De wegenbelasting bedraagt € 216.- per kwartaal.
Deze auto is van de 2e eigenaar afkomstig ( aantoonbaar)
rijd, remt, schakelt perfect, geen mankementen, geen gebreken, geen deuken, krassen en of schade / roest o.i.d
een schitterende auto om te zien, een plezier om mee te rijden, een groot comfortabel genot om mee te reizen. dat is het in korte woorden verwoordt voor deze zeer luxe en uitmuntende rijk uitgeruste volkswagen passat.
deze auto kent een volledige dealer onderhouds historie.
geen schade verleden.
geen rokers auto.
Deze auto is van de 2e eigenaar afkomstig ( aantoonbaar)
rijd, remt, schakelt perfect, geen mankementen, geen gebreken, geen deuken, krassen en of schade / roest o.i.d
de gebruikelijke kleine gebruiks spoortjes conform km-stand en leeftijd zijn aanwezig, niets ernstigs !!
bekijk de foto's goed, een echte mooie eerlijke schade vrije auto
in het internationale kenteken register zijn totaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.