Volkswagen Passat 1.5 TSI R-Line | DSG | Matrix LED | Trekhaak | Camera | Dodehoek detectie | Stoelverwarming | Adaptive cruise | Carplay | Navigatie
€ 19.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-04-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 210.200 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-475-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat 1.5 TSI R-Line | DSG | Matrix LED | Trekhaak | Camera | Dodehoek detectie | Stoelverwarming | Adaptive cruise | Carplay | Navigatie
€ 19.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 210.200 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-475-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 478 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 28-11-2023 (183.877 km): Inspectie met olie verversen, interieur luchtfilter en bougie.
- 23-06-2023 (151.503 km): Inspectie met olie verversen.
- 14-02-2023 (123.719 km): Inspectie met olie verversen, remvloeistof service, interieurluchtfilter, bougie, luchtfilterelement en aanvullende controle.
- 09-09-2022 (94.867 km): Inspectie met olie verversen en luchtfilterelement.
- 18-03-2022 (64.661 km): Inspectie met olie verversen, interieurluchtfilter, bougie en aanvullende controle.
- 28-09-2021 (34.967 km): Inspectie met olie verversen.
- 11-03-2020 (1 km): Afleverinspectie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
Wat deze Volkswagen Passat aantrekkelijk maak:
- origineel Nederlands geleverd door de Volkswagen dealer in Amsterdam
- onderhouden door de Volkswagen dealer in Emmeloord
- afkomstig van slechts de eerste eigenaar
- nieuwere facelift versie welke leverbaar is vanaf 2019, dit exemplaar is van april 2020
- sportief uitgevoerd als Elegance Business R
- 150pk sterke turbo benzinemotor met DSG automatische transmissie
- voorzien van Nationale Auto Pas met logisch oordeel
- rijk uitgerust met o.a. full-map navigatiesysteem, Apple Carplay/Android Auto, half lederen met alcantara bekleding, verwarmde voorstoelen, matrix LED koplampen, adaptive cruise control, achteruitrijcamera, automatisch dimmende binnen en buitenspiegels, Active Info Display, start, automatische airconditioning met drie zones, file assistent, dodehoek detectie, rijstrooksensor met correctie, trekhaak, 18 inch lichtmetalen velgen en 'Reflex Zilver' metallic lak.
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.