Volkswagen Passat 3.2 V6 Highline 4M
€ 3.799,-
Bouwjaar | 04-01-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 338.084 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 30-SF-ZG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 3.168 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 338.084 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 30-SF-ZG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 3.168 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Schijndel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Drielseweg 4 |
Postcode | 5321 NC |
Plaats | Hedel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22198600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 246 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4870 x 1820 x 1492 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.735 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 238 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 14 l/100km (1 op 7,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
0622198600 ook whatsapp
Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
Wij zijn RDW erkend en kunnen voertuigen tenaamstellen en vrijwaren.
Wij zijn open op afspraak, bel of app gerust om een afspraak te maken.
De koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.