Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business
€ 27.490,-
Bouwjaar | 22-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-948-ZR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-948-ZR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pennings Auto's |
Contactpersoon | Wim Pennings |
Adres | Zuiderlaan 20 |
Postcode | 7122 AC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 476140 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53148030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.penningsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Mooie Passat Variant GTE met weinig kilometers.
Wist je dat bestuurders van Duitse auto's tot de meest merkentrouwe rijders horen? Geen wonder, want onze oosterburen koppelen kwaliteit en betrouwbaarheid aan grote klasse en uitstekende prestaties. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. De hybride motor van deze Volkswagen Passat Variant zorgt dat u opvallend veel minder brandstof verbruikt dankzij de ondersteuning van de elektromotor met z'n eigen accu. En die laadt u al rijdend bij. Slim en zuinig! Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. De verlichting van de koplampen geeft het gevoel dat het altijd dag is. De slimme matrix LED-technologie past zich aan bij tegenliggers, zonder verlies van lichtkwaliteit. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Uw rit wordt comfortabel en veilig gemaakt door het digitale dashboard dat alles projecteert wat u wenst in de digitale wereld van mobiliteit. Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, achteropkomend ve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.