Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE Highline VCP Panoramadak HUD Clima Cruise 18LM Camera
€ 19.850,-
Bouwjaar | 05-08-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.394 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | KD-787-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.394 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | KD-787-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Boks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan vd Dierenriem 51 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - dec 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,2 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
Ontdek de vele kwaliteiten van de Volkswagen Passat. Met zijn tijdloze design, zijn krachtige motor en zijn vele veiligheidssystemen laat deze auto u versteld staan. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat, bijvoorbeeld. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder motor. Voorin is het ?s winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Volume aanpassen, andere radiozender? U bedient het audiosysteem veilig en handig met de functies op het stuur. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Natuurlijk behoren sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het laatste wat u wilt is
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.