Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE Highline
€ 19.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.717 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ND-265-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.717 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ND-265-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pennings Auto's |
Contactpersoon | Wim Pennings |
Adres | Zuiderlaan 20 |
Postcode | 7122 AC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 476140 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53148030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.penningsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: To,titaanzwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,2 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Deze zeer gunstig geprijsde Volkswagen Passat is zonder overdrijven echt een fantastische occasion. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat ziet er dan ook uit als nieuw. Zuinig rijden, minder uitstoot, maximale radius. Door de hybride motor die elektrisch én benzinerijden mogelijk maakt is dit de ideale combi. Van binnen is deze Volkswagen Passat mooi uitgevoerd met een classy lederen interieur. ?s Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Ontspannen rijden in een optimale zithouding: daarvoor zorgen de comfortstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Terwijl het full map navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Veilig en comfortabel rijden? Deze auto maakt het u makkelijk want meedenken en meerijden is inbegrepen. De regensensor reageert meteen bij neerslag en de automatisch inschakelbare verlichting weet wanneer het donker wordt. De afstand tot uw voorligger wordt in de gaten gehouden door de adaptive cruise control en de parkeersensoren voor en achter assisteren bij parkeren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Fijne optie, die hill hold contro
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.