Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline
€ 14.495,-
Bouwjaar | 22-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.117 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HR-651-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.117 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HR-651-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Witte Garage Elst BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg Oost 4 |
Postcode | 6662 NE |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 769064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittegarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
GERESERVEERD!!!
Door inruil verkregen een zeer mooie en goed onderhouden Volkswagen Passat Variant GTE. Deze
auto is voorzien van een virtuele cockpit, navigatiesysteem, Apple Carplay, zwarte hemelbekleding evenals een panorama schuif-kanteldak.
Wat deze Passat Variant interessant maakt:
- origineel Nederlands geleverd
- onderhoudshistorie aanwezig
- uitgerust met onder andere navigatiesysteem, Car-net Apple Carplay/Android Auto, verwarmbare voorstoelen, ErgoComfort bestuurdersstoel, Climatronic automatische airconditioning 2-zone, Adaptive Cruise Control, elektrisch panorama schuif-/kanteldak, parkeersensoren vóór/achter, LED koplampen, privacy glass, 17 inch lichtmetalen wielen.
Veiligheid
o ABS
o Airbags
o Alarm
o ESP
o Getint glas
o Mistlampen
o Parkeersensor
o Startonderbreker
o Traction Control
Comfort
o Airconditioning
o Boordcomputer
o Buitenspiegels verwarmbaar
o Climate Control
o Cruise Control
o Elek. bedienbare ramen
o Lendesteun
o Panoramadak
o Regensensor
o Stoelverwarming
o Stuurbekrachtiging
Multimedia
o Navigatiesy steem
Tuning
o Lichtmetalenvelgen
Praktisch
o Dakrails
Overige
o Binnenspiegel aut. dimmend
o Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en benzine)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
GVW: 2.250 kg
Wielbasis: 279 cm
Accu
Accu: 10 kWh
Accu laden: 37 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 37 kg
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.