Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Automaat
€ 23.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaphekweg 18B |
Postcode | 6713 HN |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 640513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjanssenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - mrt 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Ledig gewicht: 1.660 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieur: Grijs/Blauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Volkswagen-rijders zijn het vaak helemaal niet met elkaar eens waarin hun Volkswagen uitblinkt. Volgens de een zijn het de geweldige rijeigenschappen, de ander zegt dat het de techniek van topniveau is en de derde houdt het op de tijdloze styling. De waarheid is dat ze alle drie gelijk hebben. Dat kunt u zelf ondervinden als u komt kennismaken met deze Volkswagen Passat Variant. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Rijden met deze Volkswagen Passat Variant is energiezuinig, want de hybride motor combineert brandstof met elektriciteit. Minder vaak langs de pomp, dus dat scheelt! Prettig zitten maakt elke rit ontspannen dankzij de comfortstoelen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van het stuur te halen. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Ook full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en DAB ontvangst horen tot de voorzieningen op deze auto.
Aan boord van deze Volkswagen houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Ne
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.