Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI 150 PK Business, Digital Cockpit, Face Lift
€ 21.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 109.768 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-499-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 109.768 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-499-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto de Zwaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 463 |
Postcode | 8077 RH |
Plaats | Hulshorst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22473928 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodezwaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI 150 PK Business, Digital Cockpit, Face Lift
- Kenteken: J-499-RP
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 13-10-2024
- Tellerstand: 109768 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DPC
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1379 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 477 cm
- Breedte: 183 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerende voorruit
Infotainment
- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Actieve noodgeval assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- File assistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Originele Nederlandse auto, Eerste eigenaar, Face Lift, Digital Dashboard
Deze auto is volledig Volkswagen dealer onderhouden, onderhoudsboekjes/facturen en NAP aanwezig.
Laatste beurt bij 84.588 km op 19-4-2023, de APK is geldig tot 13-10-2024.
Genoemde prijs is inclusief afleverkosten (afleverinspectie, vloeisto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.