Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI BOMVOL I Highline Business R-LINE | VOL LEER I Adaptive cruise | Apple/Android Auto |
€ 22.895,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-08-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 114.958 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-857-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI BOMVOL I Highline Business R-LINE | VOL LEER I Adaptive cruise | Apple/Android Auto |
€ 22.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 114.958 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-857-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Steenvoorde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinaldstraat 69 |
Postcode | 6883 HL |
Plaats | Velp Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3643073 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosteenvoorde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2017 - sep 2018
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.341 kg
Laadvermogen: 689 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (inbegrepen): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket Auto Steenvoorde met 12 maanden garantie (€ 695 meerprijs): *Financier deze occasion tegen een aantrekkelijke rente. Vraag ons naar het actuele tarief en de voorwaarden. Let op: geld lenen kost geld. De vermelde prijs bij deze geadverteerde auto is een online-meeneemprijs. Dit voertuig wordt verkocht in de staat zoals deze op dit moment verkeert, voorzien van een geldende APK keuring tenzij anders vermeld. Wij adviseren u om bij auto's vanaf €4.500 het BOVAG afleverpakket á €695 aan te schaffen, bestaande uit: 12 maanden garantiepakket, onderhoud a.d.h.v. fabrieksschema inclusief nieuwe APK en poetsen. Als u deze advertentie leest op VIABOVAG.NL is de verkoop prijs al inclusief het afleverpakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "BOVAG Afleverbeurt"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Hallo,
Wat leuk dat je kijkt naar deze BOMVOLLE Passat Variant R-Line !
Dit is een origineel Nederlands geleverde auto. Daarom heeft deze Passat een logisch verklaarbare kilometerstand (NAP).
Deze Passat heeft als een van de weinige in Nederland volledig lederen stoelen.
De auto is van 1e eigenaar, volledig (aantoonba
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.