Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Highline BlueMotion
€ 4.650,-
Bouwjaar | 05-10-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 502.703 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-SHR-6 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 502.703 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-SHR-6 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Butzelaar Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 128B |
Postcode | 3852 AG |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46066753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.butzelaarautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Goed onderhouden Volkswagen Passat 1.6 TDI Highline te koop, slechts 5 ton gereden en kan nog vele kilometers mee!
Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Highline BlueMotion
- Kenteken: 83-SHR-6
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 03-05-2025
- Tellerstand: 502703 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAY
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1443 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 442 - 462 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Sport pakket
- JUpgrade Business Plus
- Lederen bekleding
- Sportonderstel
- Sportstoelen
Pakket: Executive pakket
- Alarm klasse 3
- Audio-navigatiesysteem
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- JJohn Cooper Works Package
- JPremium Business Pack
- Multimedia-voorbereiding
Comfort
- Jalarm klasse 4
- NBrake Assist System
- Nvolle kuip
Exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- JAMG Line Interieur
- JPremium Business Pack
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Nantenne automatisch
- Nbrede banden en centrale deurvergrendeling
- Nbuitensp.elektr.verstel -verwarmb.+elektr.ramen a
- Ncomfortonderstel
- Nelektrisch uitneembaar dakpaneel
- Nelektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Ngetint warmtewerend glas
- Nhoofdsteunen voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie premium
- JUpgrade Leather
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Jalarm klasse 3
- Jlichtmetalen velgen en mistlampen voor
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Nkoppeltoename 24 Nm
- Ntussenschot volledig
- Sportstoelen
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- JTech Pack
Overige
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Jfull-LED koplampen
- Jlaser LED koplampen
- Jlichtmetalen velgen 7-spaaks 18"
- Nkoppeltoename 4 Nm
- Nvermogenstoename 24 kW
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- JDesign Pure Experience Interieur
- Vermoeidheids herkenning
Het is een nette en comfortabele auto, deze Volkswagen Passat Variant, hij heeft 502703 kilometer gelopen. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Varian
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.