Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI Sportline

€ 1.299,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-10-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 426.202 km
Deuren 5
Kenteken 79-JZ-SK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI Sportline


€ 1.299,-

Algemeen

Bouwjaar 14-10-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 426.202 km
Deuren 5
Kenteken 79-JZ-SK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HACO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres JP Broekhovenstraat 12A
Postcode 8081 HC
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13163159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hacoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.471 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal

Nieuwe APK tot 19-12-2023
Rijdt en schakelt goed. 4 goede winterbanden

EXPORT:
New APK untill 19-12-2023
Drives en shifts well. 4 good winter

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen geen standaard extra rijklaar of afleverkosten voor de auto!
Auto's worden bij ons volledig nagekeken, gepoetst en gereinigd, voordat deze worden geadverteerd!
Auto's kunnen bij ons in de garage op naam gezet worden en direct worden meegenomen!
Auto is naar wens van de klant af te leveren!

Financiering mogelijk!

Bezichtigingen op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie