Volkswagen Passat Variant 2.0 TFSI Highline, 200PK, GEEN IMPORT, NAP
€ 4.450,-
Bouwjaar | 02-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.692 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-ZN-JG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.692 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-ZN-JG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Andelst B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geurdeland 6 |
Postcode | 6673 DR |
Plaats | Andelst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 429708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterandelst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zilver/Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Tenaamstelling.
- Servicepakket A (€ 495 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - Tenaamstelling. - Reinigen interieur en exterieur. - Vloeistoffen controle.
- Servicepakket B (€ 895 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - 12 maanden garantie. - Afleverbeurt - Wax en poetsbeurt, interieur en exterieur. - Tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Speciaal pakket (€ 1.295 meerprijs): - Nieuwe APK. - 12 maanden garantie. - Wax en poetsbeurt. - Onderhoudsbeurt (waar auto aan toe is). - Tenaamstelling. - Airconditioning check.
WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.
Leuke ruime en originele Nederlandse Volkswagen Passat Variant 2.0 TFSI Highline met 200PK! Deze Volkswagen Passat Variant is o.a. voorzien van de ''Executive-pakket'' (autotelefoonvoorbereiding, CD-wisselaar, navigatiesysteem en parkeersensor voor en achter). Verder heeft deze Volkswagen Passat Variant automatische airconditioning, boordcomputer, cruise control, dakrails, elektrische ramen voor en achter, ESP, lederen stuurwiel, lederen versnellingspook, lederen/alcantara bekleding, lichtmetalen velgen 18'', metallic lak, multimedia-voorbereiding, radio-CD/MP3 speler, sportstoelen, trekhaak (max. trekgewicht geremd 1.600KG), etc.
LET OP! PRIJS IS EXCL. SERVICEPAKKET VAN €495,-
= Bedrijfsinformatie =
I.V.M. FAMILIEOMSTANDIGHEDEN ZIJN WE VAN MAANDAG 3 JUNI TOT ZATERDAG 8 JUNI TIJDELIJK ALLEEN GEOPEND OP AFSPRAAK. VOOR EEN BEZICHTIGING GRAAG EERST BELLEN NAAR 0488 - 429708 OF 06 - 48635556!
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Auto Center Andelst BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.