Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 190pk Comfortline | LED | Virtual Cockpit | Adapt Cruise | Apple Carplay | Massagestoel | Stoelverwarming | PDC v+a incl. Camera
€ 33.500,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.166 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-830-KZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 190pk Comfortline | LED | Virtual Cockpit | Adapt Cruise | Apple Carplay | Massagestoel | Stoelverwarming | PDC v+a incl. Camera
€ 33.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.166 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-830-KZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Aal-Storteboom Dieren Bosch Car Service |
Contactpersoon | Corné van der Poel |
Adres | Nijverheidslaan 2 |
Postcode | 6951 KN |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 415286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28262738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aal-storteboom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2020 - jun 2021
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Full Service Pakket: o 12 maanden Bovag garantie* o Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema o Nieuwe APK (indien < 6 maanden) o Controle van alle vloeistoffen o Reiniging van het in/exterieur o €25,- brandstof o Tenaamstelling van de auto o Vrijwaren van de inruil auto (indien van toepassing) o * Garantiewerkzaamheden dienen door Autobedrijf Aal-Storteboom Dieren te worden uitgevoerd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto?s zich onderscheiden. Dat geldt ook voor deze Volkswagen Passat Variant uit 2020 die 56166 kilometer op de teller heeft staan. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuurwiel of met gesproken commando's. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.