Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4Motion Highline | 280pk | Full options | R-Line

€ 19.950,-

Bouwjaar 08-03-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 176.453 km
Deuren 5
Kenteken SJ-261-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4Motion Highline | 280pk | Full options | R-Line


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 176.453 km
Deuren 5
Kenteken SJ-261-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Top
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Essenerweg 108
Postcode 3774 LC
Plaats Kootwijkerbroek
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 441651 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagetop.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.574 kg
Laadvermogen: 676 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: RDW-leges
- Basis (€ 250 meerprijs): Dit afleverpakket bevat: een nieuwe APK, auto gewassen en gezogen en vloeistoffen op peil.
- Extra (€ 450 meerprijs): Dit afleverpakket bevat: een nieuwe APK, afleveringsbeurt (incl. nieuwe motorolie en oliefilter) en auto gepoetst en van binnen schoon.
- Bovag (€ 750 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Compleet (€ 950 meerprijs): Dit afleverpakket bevat: 12 maanden Bovag garantie, afleveringsbeurt (incl. nieuwe motorolie en oliefilter), een nieuwe APK, nieuwe banden (indien profiel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie