Volkswagen Phaeton 3.0 TDI 5p.

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-08-2008
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 242.700 km
Deuren 4
Kenteken 41-GSG-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 176 kW (240 pk)

Algemeen

Bouwjaar 25-08-2008
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 242.700 km
Deuren 4
Kenteken 41-GSG-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 176 kW (240 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam M. Lap Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 13
Postcode 6541 DC
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3731100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mlapautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 83,0 s

Maten
Wielbasis: 29 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.133 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 240 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Deze auto heeft echt alle denkbare opties en verkeerd in zijn geheel in nieuw staat, ook heeft hij altijd netjes zijn onderhoudsbeurten bij de dealer gehad. bij 241000km nog groot onderhoud gedaan. en de auto pas is uiteraard netjes aanwezig. moet gezien en mee gereden worden om een goed oordeel te kunnen geven.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Phaeton | Incognito

Succes is soms minder aantrekkelijk dan het lijkt. Wie eenmaal een fortuin heeft opgebouwd, wordt geconfronteerd met onaangename zaken als afgunst en jaloezie. In zekere zin is dat waar de Volkswagen Phaeton het bestaansrecht aan ontleent: dit is een buitengewoon luxueuze auto waar niemand aanstoot aan neemt. De buitenstaander denkt dat het een chique uitvoering van de Passat is, de stille genieter achter het stuur weet wel beter. En nu valt er nog meer te genieten, want de Phaeton onderging een facelift.

Autotest | Volkswagen Phaeton Incognito

Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. De uitrusting is modern, maar de verfijning ontbreekt. De nieuwe dieselmotor is beter, maar niet zuinig. Blijft onopvallend en beschaafd.

Plus

  • zeer comfortabel
  • snel als het mag, zuinig als het moet
  • onopvallend

Min

  • niet zo geraffineerd als concurrentie

Conclusie

Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. Daarom heeft Volkswagens directielimousine nu dezelfde moderne uitstraling als de nieuwste modellen. Ook de uitrusting is weer helemaal van deze tijd, met diverse assistenten die het werk van de chauffeur makkelijker en veiliger maken. Toch is wel degelijk merkbaar dat de Phaeton al sinds 2004 op de markt is. De integratie van de nieuwe elektronica is matig en ook ontbreekt het de Phaeton aan de verfijning die de concurrenten van recentere leeftijd wel bieden. De nieuwe dieselmotor is sterker en zuiniger geworden, maar is niet zo zuinig als die van de tegenstrevers.

Het sterkste punt van de Phaeton is echter gebleven: het is een Volkswagen. De meeste andere auto's in dit segment zijn te opvallend en lokken daarom negatieve reacties uit. De Volkswagen Phaeton heeft dezelfde degelijke nuchtere uitstraling als de andere modellen en trekt daarom geen aandacht, terwijl de inzittenden even zeer genieten als in andere limousines.

Deel deze advertentie