Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat
n.o.t.k.
Bouwjaar | 11-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Witte Garage Elst BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg Oost 4 |
Postcode | 6662 NE |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 769064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittegarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Gewichten
Ledig gewicht: 1.242 kg
GVW: 1.242 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Binnenkort verwachten wij direct vanuit de eerste eigenaar een bijna nieuwe Volkswagen T-Cross Life Automaatvan september 2023! De auto is zeer uitgebreid met opties en accessoires zoals een virtuele cockpit, Apple/Android Carplay, parkeerhulp, stoelverwarming, achteruitrijcamera en een automatische transmissie.
Opties & accessoires
Veiligheid
ABS
Airbags
Centrale deurvergrendeling
ESP
Getint glas
Mistlampen
Startonderbreker
Traction Control
Comfort
Airconditioning
Boordcomputer
Buitenspiegels verwarmbaar
Climate Control
Cruise Control
Elek. bedienbare ramen
Lendesteun
Regensensor
Stuurbekrachtiging
Verwarmbare voorstoelen
Multimedia
Navigatiesysteem
Apple / Android Carplay
Achteruitrijcamera
Tuning
Lichtmetalenvelgen
Sportstoelen
Praktisch
Achterbank neerklapbaar
Dakrails
Parkeerhulp
Exterieur
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Bumpers in carrosseriekleur
Overige
Binnenspiegel automatisch dimmend
Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
GVW: 1.760 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Direct van eerste eigenaar met slechts 524 km op de teller
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Armsteun voor
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Connected services
- DAB-ontvanger
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen actief
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Multimedia-voorbereiding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuur verstelbaar
- Stuurwiel multifunctioneel
- Telefoonintegratie premium
Exterieur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Geluidsisolerend glas
- Grootlicht-assistent
- LED achterlichten
- L
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.