Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-line AUTOMAAT App-connect LED
€ 24.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 15-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-525-RP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-525-RP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V&W Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondweg 24 |
Postcode | 3785 LC |
Plaats | Zwartebroek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 461938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.venwautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R18
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket rijklaar
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; 12 maanden BOVAGGARANTIE, Onderhoudsbeurt of inspectie, Tenaamstellingskosten
Auto is rijklaar. 12 maanden BOVAGGARANTIE bij prijs inbegrepen. Onderhoudsbeurt is recent uitgevoerd. Geen extra afleverkosten. Hele sportieve en complete hoogzitter. De R-Line styling maakt deze Volkswagen T-Cross echt áf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen en in delen neerklapbare achterbank.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met de app-connect maakt u verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Natuurlijk behoren audiobediening op het stuurwiel, draadloos opladen, DAB ontvangst, parkeersensoren voor & achter, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan ee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.