Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life - Trekhaak - Stoelverwarming - PDC 2x - Climate Control - All-Season Banden
€ 18.995,-
Bouwjaar | 21-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-291-LT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life - Trekhaak - Stoelverwarming - PDC 2x - Climate Control - All-Season Banden
€ 18.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-291-LT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Randwijk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Apeldoornseweg 35A-5 |
Postcode | 7333 NR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22881574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrandwijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Inhoud laadruimte: 455/1.281 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Recent kochten wij van eerste Duitse eigenaar deze leuke Volkswagen T-Cross met de prettige en zuinige 1.0 TSI motor. De Volkswagen T-Cross is van 2019 en heeft pas 49.305 km op de teller staan. Hierbij is deze natuurlijk altijd door de Volkswagen dealer onderhouden. De T-Cross is op de basis van een Polo gebouwd, dus geen enorme auto wat betreft afmetingen, echter dan wel met een hoge instap en een hogere daklijn wat zorgt voor voldoende ruimte binnenin. Bovendien heeft de auto door zijn kleine motor en relatief kleine afmetingen geen torenhoge wegenbelasting en brandstofkosten.
Deze T-Cross is door de vorige eigenaar rondom voorzien van vierseizoenen banden en een vaste trekhaak (1.000 kg). Verder was de auto fabrieks-af voorzien van stoelverwarming, bluetooth telefoonkoppeling, climate control, multifunctioneel stuurwiel, LED dagrijverlichting, lichtmetalen velgen, speedlimiter, dodehoekdetectie, rijbaan assistent, lichtsensor, start-stop-systeem en parkeersensoren voor en achter.
Gedocumenteerde onderhoudsbeurten:
14.10.2019 - 1 km
26.10.2020 - 7.702 km
02.08.2021 - 16.919 km
11.08.2022 - 31.767 km
10.11.2023 - 48.138 km
We vragen voor deze Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life van 2019 met 49.305 km een prijs van €18.995,- en het inruilen van uw huidige auto is uiteraard mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Meer weten of een afspraak maken? Stuur dan een berichtje via deze advertentie of benader ons door te bellen of te appen op 06-22881574 (Niels). Op onze website vindt u meer (grotere) foto's, recensies en occasions. Wij werken enkel op afspraak! Neem dus eerst contact met ons op alvorens u een auto wilt komen bekijken.
Afleverpakket Basis
GRATIS
o Licht- en vloeistofcontrole
o Technische inspectie
o Poetsbeurt - reiniging in- en exterieur
o Kwart tank brandstof
o APK minimaal 3 maanden geldig
o Onderhoud uitgevoerd bij wanneer benodigd binnen 5.000 kilometer
o 12 maanden wettelijke garantie
Afleverpakket Comfort
450,-
o Licht- en vloeistofcontrole
o Technische inspectie
o Poetsbeurt - reiniging in- en exterieur
o Volle tank brandstof
o APK minimaal 6 maanden geldig
o Onderhoud uitgevoerd bij wanneer benodigd binnen 10.000 kilometer
o 12 maanden wettelijke garantie
o 3 maanden volledige garantie
o Gratis vervangend vervoer
Afleverpakket Premium
700,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.