Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line 116pk DSG 1e Eig|NL|DLR|LED Plus|Virtual Cockpit|NAVI|ACC|Beats|Keyless|Camera|18inch|Trekhaak
€ 26.950,-
Bouwjaar | 24-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-975-KZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line 116pk DSG 1e Eig|NL|DLR|LED Plus|Virtual Cockpit|NAVI|ACC|Beats|Keyless|Camera|18inch|Trekhaak
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-975-KZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 83 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL! Een bijzonder nette en uiterst compleet uitgeruste Volkswagen T-Cross 1.0TSI 85kw/116pk DSG automaat R-line! Deze T-Cross is origineel Nederlands geleverd, afkomstig van de 1e particuliere eigenaar met uiteraard een volledige VW dealerhistorie. Rechtstreeks afkomstig van een echte autoliefhebber, wat absoluut terug te zien is in de royale fabrieksconfiguratie en uiterst nette staat. Een zeer sportieve en compacte Midi-SUV met de juiste uitstraling, mede door o.a. het R-line interieur- & R-line exterieurpakket, LED Plus verlichting en natuurlijk de Virtual Cockpit. Dit exemplaar kost nieuw in dezelfde configuratie bijna €42.000,-.
Voorzien van fabrieksopties zoals: Pure White|R-line interieurpakket|R-line exterieurpakket|DSG automaat|Active Info Display / Virtual Cockpit|LED Plus koplampverlichting|LED dagrijverlichting|Dynamic Light Assist / Grootlichtassist|Lane Assist|Front Assist / Pre-Crash|ACC / Adaptieve Cruise Control|Blind Spot Detection / Dodehoeksensor|Lederen/Alcantara/Stoffen R-line sportstoelen|Verstelbare lendensteun|Stoelverwarming|Climate Control Dual-Zone|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Beats Soundsysteem incl. Subwoofer|Voice Control|18inch LM Nevada R-line velgen|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks afgevlakt R-line sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Parkassist|Uitparkeerhulp|Keyless Entry & Keyless GO|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Driving Mode Selection - Rijprofielinstellingen|Zwarte hemelbekleding|Automatisch dimmende binnenspiegel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Verkeersbordenherkenning|Coming- / Leaving homefunctie|RVS R-line instaplijsten|Sfeerverlichting|Chromen Dakrailing|Chromen raamomlijsting|Aluminium sportpedalen|Carbon Flag / Crystal Grey interieurafwerking|Privacy Glass|Alarmsysteem fabrieksaf|Afneembare trekhaak.
*Tags: R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | R | R20 | R32 | R36 | A3 | S-line | Pro Line S | S3 | RS3 | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Quattro| SUV | MPV | SAV | Hothatch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.