Volkswagen T-ROC 1.0 TSI R-LINE l Stuurwiel verw l Blind-Spot l Digi-Dash
€ 19.777,-
Bouwjaar | 28-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-809-NB Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-809-NB Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Artz Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Larensteinselaan 45 |
Postcode | 6882 CV |
Plaats | Velp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30608298 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 182 x 157 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze Volkswagen T-Roc komt uit 2019, werd geleverd van 24-08-2018 tot 31-07-2019 en kostte toen € 29.677,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 187 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1170 kg. De APK is geldig tot 28-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij staan zeven dagen per week voor u klaar; ook in de avonduren. Eén telefoontje is genoeg ! Graag telefonische afspraak of voor overige vragen via WhatsApp 06-30608298
Nieuwsgierig naar ons bedrijf, check de link hieronder en maak een virtuele tour door Artz Auto's
https://maps.app.goo.gl/s9yCHRuDv8HXc5Yy6
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.