Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 4Motion Highline R-Line 150pk DSG 1e Eig|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|LED|Camera|ACC|20inch|Trekhaak
€ 36.950,-
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.341 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-718-DP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 4Motion Highline R-Line 150pk DSG 1e Eig|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|LED|Camera|ACC|20inch|Trekhaak
€ 36.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.341 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-718-DP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 688 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 93 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL! FULL OPTION! Een in uitmuntende staat verkerende en uitzonderlijk royaal geconfigureerde Volkswagen Tiguan 1.4TSI 110kw/150pk 4-Motion DSG automaat Highline R-line! Afkomstig van de 1e eigenaar en volledig VW dealer onderhouden met een gecontroleerde tellerstand van slechts 47.341 kilometer. Deze SUV is voorzien van prachtige fabrieksopties zoals het R-line interieur- & R-line exterieurpakket, een Panoramisch glazen schuif-/kanteldak, LED koplampverlichting en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 4-cilinder turbomotor levert een vermogen van 150pk en 250Nm koppel, dit gecombineerd met de 4-Motion 4-wielaandrijving resulteert in een geremd trekvermogen van 2.000kg. De getoonde OEM 20inch Suzuka velgenset met 4x Continental ContiSportContact 5 SUV zomerbanden is tegen geringe meerprijs van €995,- te verkrijgen.
Voorzien van een mooie fabrieksoptielijst: Tungsten Silver metallic|R-line interieurpakket|R-line Exterieurpakket|DSG automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|LED koplampverlichting|LED dagrijverlichting|Dynamic Light Assist / Grootlichtassist|Lane Assist|Front Assist|ACC / Adaptieve Cruise Control|4-Motion rijprofielinstellingen|Zwart Lederen/Alcantara/Stoffen R-line sportstoelen|Stoelverwarming|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|Voice Control|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|QI Inductief opladen Smartphone|Zwarte hemelbekleding|18inch LM velgen|*Optioneel: Getoonde OEM 20inch LM Suzuka velgen|Lederen multifunctioneel 3-spaaks afgevlakt R-line sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|ParkAssist|Uitparkeerhulp|Easy Open / Elektrische achterklep|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Automatisch dimmende binnenspiegel|Verkeersbordenherkenning|RVS R-line instaplijsten incl. LED verlichting|Interieur sfeerverlichting|RVS pedalen|Chromen dakrailing|Chromen raamomlijsting|Privacy Glass|Reservewiel|Wegklapbare trekhaak fabrieksaf|Alarmsysteem fabrieksaf.
*Tags: R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | R | R20 | R32 | R36 | A3 | S-line | Pro Line S | S3 | RS3 | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Qu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?