Volkswagen Tiguan 1.5tsi R-Line Business+ 150pk DSG Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ LED Plus|NAVI|ACC|Lane+Side|Harman Kardon|Black
€ 45.950,-
Bouwjaar | 01-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.5tsi R-Line Business+ 150pk DSG Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ LED Plus|NAVI|ACC|Lane+Side|Harman Kardon|Black
€ 45.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.120 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 89 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | MODEL 2021 | FACELIFT TYPE! *LET OP: 1e kentekenregistratie 2-11-2020. Een praktisch nieuwe Volkswagen Tiguan 1.5TSI 110kw/150pk DSG automaat Highline R-line! Dit nieuwe model Tiguan is prachtig geconfigureerd, denk aan de Pure White lak gecombineerd met het R-line interieur- & R-line exterieurpakket, het Zwart optiekpakket, IQ LED Plus verlichting, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 1500cc sterke 4-cilinder turbomotor levert een vermogen van 150pk en 250Nm koppel, dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 7-traps automaat resulteert in een geremd trekvermogen van 1.800kg. Deze VW Tiguan wordt geleverd inclusief verlengde VW fabrieksgarantie tot 27-10-2023.
Voorzien van fabrieksopties zoals: Pure White|R-line interieurpakket|R-line exterieurpakket|DSG automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|IQ LED Plus koplampverlichting|LED dagrijverlichting|3D Dynamische knipperlichten voor- & achterzijde|Dynamic Light Assist / Grootlichtassist|Lane Assist|Front Assist|ACC / Adaptieve Cruise Control|HUD / Head Up Display|Side Assist / Dodehoeksensor|Lederen/Alcantara/Stoffen R-line sportstoelen|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover PRO|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Harman Kardon Surround Soundsysteem|Voice Control|QI inductief / draadloos opladen smartphone|19inch LM Valencia Black velgen|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks R-line sportstuurwiel|F1 schakelflippers|DCC / Dynamic Chassis Control|Instelbaar onderstel|Driving Mode Selection - Rijprofielinstellingen|Keyless Entry & Keyless GO|Easy Open / Elektrische achterklep|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|ParkAssist|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Zwarte hemelbekleding|Automatisch dimmende binnenspiegel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Infrarood warmtewerende voorruit|Verkeersbordenherkenning|RVS instaplijsten incl. verlichting|Interieur Sfeerverlichting Premium|Black Pack / Zwart optiekpakket|Zwarte grille|Zwarte Dakrailing|Zwarte raamomlijsting|Zwarte uitlaat siereindstukken|Z
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?