Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion 3X R-Line Pano, ACC, Virtual Cockpit, Stoelverwarming, Apple Carplay, Achteruitrijcamera
€ 32.950,-
Bouwjaar | 22-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.926 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-282-JN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion 3X R-Line Pano, ACC, Virtual Cockpit, Stoelverwarming, Apple Carplay, Achteruitrijcamera
€ 32.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.926 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-282-JN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Passewaaij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 20D |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkpassewaaij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Stap in de wereld van luxe en technologie met de Volkswagen Tiguan R-Line uit 2018. Deze topklasse SUV biedt een ongeëvenaarde rijervaring dankzij een uitgebreid assortiment aan geavanceerde functies. Laten we eens dieper ingaan op wat deze prachtige auto te bieden heeft:
Parkeersensoren Voor & Achter: Met de parkeersensoren voor en achter manoeuvreer je moeiteloos in en uit de lastigste parkeerplekken.
Adaptieve Cruise Control: Rijd met gemak en comfort dankzij de adaptieve cruisecontrol die automatisch de snelheid aanpast aan het verkeer om je heen.
Virtual Cockpit / Digital Dashboard: Een innovatief digitaal dashboard biedt een overzichtelijke weergave van belangrijke informatie en functies, waardoor je altijd verbonden en geïnformeerd blijft tijdens het rijden.
Panoramadak: Geniet van een adembenemend uitzicht en een verfrissend gevoel van ruimte met het panoramadak, dat licht en lucht naar het interieur van de auto laat stromen.
LED Verlichting: Met LED-verlichting geniet je van helder zicht en een stijlvolle uitstraling, terwijl het energieverbruik wordt geminimaliseerd.
Apple CarPlay / Android Auto: Integreer naadloos je smartphone met het infotainmentsysteem van de auto, zodat je onderweg toegang hebt tot je favoriete apps, muziek en navigatie.
Spraakbediening: Bedien verschillende functies van de auto handsfree met geavanceerde spraakherkenningstechnologie, waardoor je je aandacht op de weg kunt houden.
3X R-Line: De R-Line uitvoering van de Volkswagen Tiguan staat garant voor een sportief design en dynamische rijprestaties, waardoor elke rit een genot wordt.
Auto-Hold: Voorkom vermoeidheid tijdens lange ritten en geniet van extra gemak bij het stoppen en starten dankzij de auto-hold functie.
Dynamic Select: Pas de rijervaring aan jouw voorkeuren aan met Dynamic Select, waarmee je de rijmodi kunt selecteren die het beste passen bij de omstandigheden en je rijstijl.
Side-Assist: Verbeter je veiligheid op de weg met Side-Assist, dat waarschuwt voor voertuigen in je dode hoek, waardoor je veilig van rijstrook kunt veranderen.
Lane-Assist: Blijf op koers en voorkom onbedoeld afwijken van de rijbaan met Lane-Assist, dat subtiel ingrijpt om je binnen de rijstrook te houden.
Stoelverwarming: Geniet van extra comfort tijdens koude dagen met stoelverwarming, waardoor je snel opwarmt en ontspant tijden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?