Volkswagen Tiguan 1.5 TSI R-Line Business+ 150pk DSG |Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ LED Plus|NAVI|ACC|Lane|Harman Kardon|19
€ 47.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-11-2020 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-680-HS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI R-Line Business+ 150pk DSG |Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ LED Plus|NAVI|ACC|Lane|Harman Kardon|19
€ 47.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2020 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-680-HS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 86 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | MODEL 2021 | FACELIFT TYPE! Een praktisch nieuwe Volkswagen Tiguan 1.5TSI 110kw/150pk DSG automaat Highline R-line! Dit nieuwe model Tiguan is prachtig geconfigureerd, denk aan Deep Black Pearl lak gecombineerd met het R-line interieur- & R-line exterieurpakket, IQ LED Plus verlichting, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 1500cc sterke 4-cilinder turbomotor levert een vermogen van 150pk en 250Nm koppel, dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 7-traps automaat resulteert in een geremd trekvermogen van 1.800kg. De nieuwprijs van €55.000,- geeft goed aan welk uitrustingsniveau het betreft. Deze VW Tiguan wordt geleverd inclusief verlengde VW fabrieksgarantie tot 25-11-2024. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant.
Voorzien van fabrieksopties zoals: Deep Black Pearl|R-line interieurpakket|R-line exterieurpakket|DSG automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|IQ LED Plus koplampverlichting|LED dagrijverlichting|Dynamic Light Assist / Grootlichtassist|Lane Assist|Front Assist|ACC / Adaptieve Cruise Control|Lederen/Alcantara/Stoffen R-line sportstoelen|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Harman Kardon Surround Soundsysteem|Voice Control|QI inductief / draadloos opladen smartphone|19inch LM Valencia velgen|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks R-line sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Driving Mode Selection - Rijprofielinstellingen|Easy Open / Elektrische achterklep|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Zwarte hemelbekleding|Automatisch dimmende binnenspiegel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Verkeersbordenherkenning|RVS instaplijsten incl. verlichting|Interieur Sfeerverlichting Premium|Chromen Dakrailing|Chromen raamomlijsting|Aluminium sportpedalen|Privacy Glass|Reservewiel.
*Tags: R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | R | R20 | R32 | R36 | A3 | S-line | Pro Line S | S3 | RS3 | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Quattro| SUV | MPV | SAV | Hothatch | Hatchback | Full Option | 300pk | T-Cross | T-Roc | Tiguan | Touran
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?