Bouwjaar | 16-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.051 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 16-RSH-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.051 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 16-RSH-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hennes Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Mollenhutseweg 50 |
Postcode | 6533 HJ |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3229252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hennesautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2011 - aug 2012
Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: Afleverkosten pakket MOMENTUM € 599,- Inclusief nieuwe APK, Afleverbeurt en 3 maanden volledige garantie. Voor de complete inhoud van dit pakket zie www.hennesautomobielen.nl/garantie
C30 in de sportieve R-Edition uitvoering. Deze auto heeft de laatste 8 jaar slechts één particuliere eigenaar gehad.
= Bedrijfsinformatie =
Onze collectie staat in twee showrooms in Nijmegen! Daarom graag mailen of bellen voor een bezichtiging/ beschikbaarheid! Altijd +/- 100 VOLVO OCCASIONS OP VOORRAAD! Standaard afleverkosten €599,-. Voor meer informatie over de inhoud van het afleverpakket zie www.hennesautomobielen.nl/garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.