Bouwjaar | 04-08-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 313.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PN-979-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.945,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 313.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PN-979-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ton Wilbrink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Moestuin 1 |
Postcode | 7325 GD |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5403202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonwilbrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Bent u geïnteresseerd in deze occasion? Neem contact met ons op!
Wij zijn een officieel BOVAG autobedrijf. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte auto's. Ook voor onderhoud, diagnose, reparatie en schadeherstel staan wij voor u klaar. In onze moderne werkplaats zijn wij voorzien van de nieuwste diagnoseapparatuur en gereedschappen. Wij zijn tevens ook Bosch Workshop partner. Bij ons kunt u ook terecht voor AIXAM brommobielen. Wij zijn de enige AIXAM-dealer in de omgeving Apeldoorn.
U kunt uw huidige auto of brommobiel ook bij ons inruilen.
Kom vrijblijvend langs voor een proefrit of informatie.
Wij zien u graag aan ons adres:
Autobedrijf Ton Wilbrink
De Moestuin 1
7325 GD Apeldoorn
055-5403202 / 06-51308744
tonwilbrink@solcon.nl
= Bedrijfsinformatie =
Vanwege de Covid-19 maatregelen kunt u contact met ons opnemen voor een passende afspraak, of wij komen graag bij u!
Voor meer informatie, neem telefonisch contact met ons op. Tel: 055-5403202 mobiel 06-51308744
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.