Bouwjaar | 23-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TVH-18 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TVH-18 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2013 - apr 2015
Referentienummer: 19080308110811
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal
Overige informatie
Actieradius accu plus range extender: 900 km
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Laatste groot onderhoud uitgevoerd bij 236.617 km
Distributieriem vervangen bij 175.141 km
Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Volvo V60 die 242779 kilometer op de teller heeft staan. De automatische transmissie en de vijfcilinder dieselmotor maken het autorijden snel en comfortabel. Onder alle weersomstandigheden ligt deze auto als een blok op de weg dankzij de vierwielaandrijving. Ook een fijne dosis klasse is bijgeleverd, met het lederen interieur. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, regensensor en sportstuurwiel.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het risico van een k
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.