Bouwjaar | 20-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.480 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-399-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 211 kW (287 pk) |
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.480 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-399-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 211 kW (287 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Serva A28 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arkerpoort 6 |
Postcode | 3861 PS |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2472752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.servamobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2015 - dec 2016
Technische informatie
Vermogen: 212 kW (288 PK)
Vermogen brandstofmotor: 163 kW (222 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 294 - € 314 per kwartaal
Overige informatie
Actieradius accu plus range extender: 900 km
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Deze auto wordt geleverd met een geldige APK, technische voorinspectie en controle van vloeistoffen en bandenspanning.
Alle technologie in de Volvo V60 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Onder de motorkap ligt een zuinige vijfcilinder dieselmotor. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem horen tot de voorzieningen op deze auto.
De standkachel is een comfortfunctie die de veiligheid vergroot. U rijdt nooit meer met bevroren of beslagen ramen en stapt altijd in een voorverwarmd interieur. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem met harde schijf aan boord! De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn R-design, electronic climate control, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control en sportstuurwiel.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.