Bouwjaar | 29-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 299.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HT-995-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 299.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HT-995-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hazet B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transitoweg 2 |
Postcode | 4051 CA |
Plaats | Ochten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hazet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2018
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 187 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 341 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Meeneemprijs: Dit betreft een zo meeneemprijs zonder afleverwerkzaamheden of garantie.
Origineel Nederlandse auto van 12-2015, 2.4 D6 Plug-in hybrid Twin Engine 5-cilinder diesel met elektromotor, R-Design uitvoering met R-design interieur en exterieur, Lichte schade aan de linkerzijkant, dat is licht gedeukt en gekrast, zie detailfoto's. Zwart leder sportinterieur met stoelverwarming, Xenon verlichting, Privacy glass, Afneembare trekhaak (1800 kg trekgewicht op kenteken), Navigatie, Bluetooth met audiostreaming, Dubbele uitlaat, Parkeersensoren, Standkachel, Audio met stuurwielbediening, Aluminium spiegelkappen, Laadpaal stekker, Digitale cockpit met vier verschillende thema's, Zwarte hemelbekleding. Scherpe meeneemprijs.
Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.