Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.279 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-078-BR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
€ 33.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.279 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-078-BR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2018 - mei 2019
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 288 kW (392 PK)
Vermogen elektromotor(en): 288 kW (392 PK)
Vermogen brandstofmotor: 288 kW (392 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Actieradius: 43 km
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, 10 km actieradius per uur
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 194 x 164 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 02:45
Bruikbare accucapaciteit: 10.4 kWh
Splinternieuwe, originele, goed onderhouden, van de tweede eigenaar, VOLVO XC60 2.0 T8 plugin-hybride INSCRIPTION met vele opties!
XC60 2.0 T8 PLUGIN-HYBRIDE !! 392PK MET 640NM KOPPEL !!
LET OP, DEZE PRIJS IS MARGE, HIER KOMT DUS GEEN BTW MEER BIJ !!
Bouwjaar: 1-2018.
Kenteken: RP-491-G. (origineel Nederlands)
117.279 km origineel, ZEER GOED (DEALER)ONDERHOUDEN, met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT.
APK: 2-2026.
!! NOOIT IN GEROOKT EN SCHADEVRIJ !!
!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!
VOLVO WIT
VOLVO BEIGE LEDEREN COMFORTINTERIEUR
Chroompakket exterieur.
Aluminium interieurlijsten
Elektrische wegklapbare trekhaak
12,3" digitaal instrumentenpaneel (met navigatie/instellingen/carkit etc)
20 inch lichtmetalen velgen ''Diamond Cut''
Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif-/kanteldak inclusief elektrisch bedienbaar zonnescherm
Full-LED Active High Beam koplampen met adaptieve bochtverlichting
Parkeersensoren + Parkeercamera
Road Sign Information
Lane Keeping Aid
Cross Traffic Alert
Botsings Preventie
Elektrische achterklep
Stoelverwarming voorstoelen
Geïntegreerde uitlaateindpijpen links & rechts
Koplampreinigingsinstallatie
Orrefors(TM) pookknop met kristal
Parkeerverwarming met 8 timers
Plug-in Hybrid settings
Multimedia met AUX/USB/CD/DVD en bluetooth audio.
Apple Carplay
Android Auto
Bluetooth carkit met telefoonvoorbereiding.
Climate Control voor en achter
Elektrische ramen voor en achter, ook op afstand bedienbaar.
Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare spiegels.
Licht- en regensensor.
Boordcomputer.
Start / Stop systeem.
Mennekes Type-2 laadpaalkabel
Thuislaadkabel
ABS, ASR, ESP en 8 airbags.
ENZ,enz,enz.
LET OP!! SCHERPE RIJKLAAR MEENEEMPRIJS MET BEURT EN APK !! GARANTIE MOGELIJK IN OVERLEG !!
!! WIJ BEREKENEN GEEN STANDAARD AFLEVERKOSTEN !! I
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.