Bouwjaar | 28-02-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-820-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-820-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.909 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 2.440 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 283 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Hier staat een hele fijne en luxe Volvo XC60 3.0 T6 van bouwjaar 2010 met originele kilometers. Adaptieve cruise control, automatisch regelbare airco, elektrisch ramen (4) én elektrisch inklapbare spiegels, geďntegreerde audio installatie van dynaudio, keyless entry / keyless go, navigatie systeem af-fabriek met kaartweergave, panoramadak met schuif- en kantel functie, xenon verlichting + koplampsproeiers en een volledige lederen interieur met memory/geheugenstand voor de bestuurder, kortom; voorzien van voldoende opties om het rijden aangenaam te maken én houden:)
De auto heeft een SCHADEVRIJ verleden en is als verhuisgoed meegenomen vanuit het buitenland, instructieboeken en reservesleutel aanwezig.
Het is de Summum uitvoering met de juiste opties en in een nette/chique kleurencombinatie.
Voor iemand die op zoek is naar een fijne, sterke en veelzijdige SUV is dit absoluut interessant!
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.