Bouwjaar | 1965 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.349 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | FO-35-52 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 1965 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.349 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | FO-35-52 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gallery Aaldering |
Contactpersoon | Nick Aaldering |
Adres | Arnhemsestraat 47 |
Postcode | 6971 AP |
Plaats | Brummen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 564055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gallery-aaldering.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Cabriolet
Tellerstand: 17.615 mijlen
Interieur: Donker blauw, Skai
Motorrijtuigenbelasting: geen
Wij hebben zojuist deze prachtige Ford Mustang cabriolet in de kleur Arcadian Blue in combinatie met een blauw interieur zowel de bekleding als de stoffering binnengekregen uit de verenigde Staten met een best uniek verhaal. Nico Aaldering was afgelopen zomer in Amerika om een rondrit te maken met een goede vriend en dat kon absoluut niet in een moderne huurauto zoals wij allen zullen begrijpen.
Hij ging dus op zoek nar een klassieker om deze rit te maken en stuitte op deze Ford Mustang cabriolet in het licht blauw (Arcadian Blue) welke compleet is vernieuwd en met een witte soft top en een blauwe tonneau cover een V8 289 en handgeschakelde transmissie met drie versnellingen en stalen stijlwielen.
De carrosserie van de auto verkeert in zeer originele conditie en ziet er nog steeds keurig verzorgd uit. Het plaatwerk is mooi origineel en dun en is voorzien van correcte passingen. Ook de bumpers volgende carrosserie goed. De lak is omwille van cosmetische redenen al een keer opnieuw gespoten in de originele kleur en ziet er nog steeds zeer verzorgd uit.
Een '65-er Mustang is een tot de verbeelding sprekende auto. In die jaren was de Mustang immens populair en de dealers konden de auto's sneller verkopen dan dat ze nieuwe auto's geleverd kregen.
Onze Mustang is puurder dan puur gezien dat deze niet over een elektrische kap beschikt en geen rembekrachtiger heeft en geen stuurbekrachtiging.
Kortom een prachtige Ford Mustang in de juiste kleurstelling en uitstraling!
De Mustang rijdt fantastisch en schakelt erg goed en is zeker de moeite waard om bij ons in Brummen te komen bezichtigen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mustang Convertible | Zomerpret
Hoe wordt zomerpret vertaald naar een auto? In de vorm van een cabriolet natuurlijk! Dan is de vraag: wat voor soort cabriolet? Gaat de voorkeur uit naar een verfijnde vierzitter om optimaal te genieten van de reis? Of toch liever een lichtgewicht roadster waarbij alles draait om rijplezier? Er is een optie die menigeen vergeet: een brute Amerikaanse "muscle car".
De Ford Mustang Cabrio is een onvervalste Amerikaanse muscle car: luid, bruut, opzichtig en daarmee uniek in zijn soort. Minder verfijnd dan de concurrentie, maar daarom niet slechter (wel duurder).
Plus
- serieus snel, ook met 2.3 liter motor
- unieke uitstraling
- moderne uitrusting
Min
- hoge CO2-uitstoot en daarom ook hoge aanschafprijs
- eenvoudige dak-constructie
- weinig verfijnd
Conclusie
Is het terecht dat menigeen de Ford Mustang overslaat bij een zoektocht naar de ideale auto voor de zomer? Dat ligt aan de voorkeur van de bestuurder.
In Amerika is de Mustang populair vanwege de lage prijs en grootse prestaties. Het is duidelijk merkbaar waar Ford heeft bezuinigd (dakconstructie, onderstel, materiaalkeuze, motortechniek), maar daar staat in Amerika een scherpe prijs tegenover. In Europa zorgen diezelfde bezuinigingen juist voor een hogere prijs omdat de weinig efficiënte aandrijflijn wordt afgestraft met een torenhoge aanschafbelasting. Een minder verfijnd product voor een hogere prijs dus.
Een kleine week rijden leert echter nog iets: de Mustang is uniek! Zelfs wanneer wordt gekozen voor de basismotor heeft de Mustang het uitgesproken karakter van een echte "muscle car". In feite heeft de Mustang helemaal geen concurrentie en dan doet de prijs er ook niet meer toe.