Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | Leer | Panoramadak | PDC | Stuurverwarming | Navi | BTW
€ 60.899,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.387 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-472-SZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | Leer | Panoramadak | PDC | Stuurverwarming | Navi | BTW
€ 60.899,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.387 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-472-SZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MAX'S Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paramariboweg 84 |
Postcode | 7333 PB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 0555777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maxsmobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 198 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,8 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Zo meenemen! (inbegrepen): Met nieuwe apk!
- MAX'S Premium Afleverpakket (€ 1.495 meerprijs):
- 12 maanden Bovag-garantie
- 24 maanden garantie mogelijk i.c.m. onze allrisk GEMAX'SPOLIS.
- Kijk voor meer informatie op www.gemaxspolis.nl
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Zo meenemen!"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Natuurlijk, dit is een innovatieve auto met zijn hybridetechniek. Maar het is bovendien ook een auto die is gebouwd voor jarenlang rijcomfort. Deze Land Rover Range Rover Sport uit 2019 heeft 95387 kilometer op de teller staan. Deze Land Rover Range Rover Sport heeft een hybride motor, dus een combi van brandstof en elektrisch. Een slim en milieuvriendelijk systeem dat ook nog eens lekker kostenbesparend is. Dit is een auto in het wat hogere segment; dat merkt u bijvoorbeeld aan de luchtvering. Het lederen interieur is een stijlvolle extra van deze Land Rover Range Rover Sport. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. De geavanceerde matrix LED-verlichting in de koplampen levert maximaal helder zicht en past zich subtiel aan zodra er een tegenligger komt. Zonder lichtkwaliteitsverlies! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 21 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!