Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline | DSG | Adaptive cruise | Trekhaak | Xenon | Stoelverwarming | Camera | Navigatie | PDC

€ 10.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-02-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.997 km
Deuren 5
Kenteken 75-ZTX-3 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline | DSG | Adaptive cruise | Trekhaak | Xenon | Stoelverwarming | Camera | Navigatie | PDC


€ 10.700,-

Algemeen

Bouwjaar 23-02-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.997 km
Deuren 5
Kenteken 75-ZTX-3 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seldenrijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 22
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.seldenrijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet(leder optioneel
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.

Wat deze Volkswagen Golf aantrekkelijk maakt:

- origineel Nederlands geleverd
- onderhoudshistorie aanwezig
- af-fabriek extra voorzien van:
 * DSG-7 automaat
 * Executive Plus pakket inclusief Discover Pro navigatie-, radio- en multimediasysteem, Multimedia aansluitbox en Bluetooth telefoonvoorbereiding
 * Spiegel pakket inclusief buitenspiegels elektrisch inklapbaar en buitenspiegels met verlichting
 * Winter pakket inclusief verwarmbare voorstoelen, koplampsproeiers en verwarmbare ruitensproeierkoppen
 * Adaptive Cruise Control met Front Assist
 * Sportonderstel
 * Achteruitrijcamera
 * Park Distance Control vóór/achter
 * Xenon Plus verlichting
 * Getint glas voor achterste ruiten
 * 17 inch lichtmetalen wielen
 * Trekhaak met wegklapbare kogel
 * 'Pacific Blue' metallic lak
- als Highline standaard rijk uitgerust met o.a. sportstoelen vóór, ArtVelours bekleding, Klein Leder pakket, middenarmsteun vóór, Climatronic automatische airconditioning met twee zones, automatisch dimmende binnenspiegel, regen- en lichtsensor en mistlampen vóór




Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.



Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie