Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI |PANO|H&K|Head-UP

€ 38.995,-

Bouwjaar 07-10-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.200 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI |PANO|H&K|Head-UP


€ 38.995,-

Algemeen

Bouwjaar 07-10-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.200 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Puur Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parkweg 92A
Postcode 4153 XM
Plaats Beesd
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 786713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.puurcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Voor je gezin, je werk of gewoon lekker voor jezelf: een onvervalste Volkswagen. Das Auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze GOLF duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panoramadak. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. De geavanceerde matrix LED-verlichting in de koplampen levert maximaal helder zicht en past zich subtiel aan zodra er een tegenligger komt. Zonder lichtkwaliteitsverlies! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Pech oplossen en zelfs voorkomen? Gaat eenvoudig. Via Connected Services heeft u alle data in de hand, gewoon op de smartphone! Ook is de Volkswagen uitgerust met: premium audiosysteem, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control en draadloos opladen.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Mis geen seconde van wat er voor u gebeurt: door de head-up display ziet u de weg én de ritinformatie! In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Volkswagen u om

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie