Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218PK DSG PHEV GTE Business | IQ Light | Leer | 18 inch | Navi | Camera | ACC
€ 31.400,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.399 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-301-KV Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218PK DSG PHEV GTE Business | IQ Light | Leer | 18 inch | Navi | Camera | ACC
€ 31.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.399 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-301-KV Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vallei Auto Groep Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Dukenburgseweg 13 |
Postcode | 6534 AD |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3817100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.valleiautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaardpakket:
- 12 maanden wettelijke garantie
- 1/4 tank brandstof of volgeladen accu
- Reconditionering van in-/exterieur van de auto
- Autohistorie bekend
- Technische en optische voorinspectie
- Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
Gezien z'n capaciteiten en design is deze Volkswagen Passat van de jongste generatie. Met z'n uitermate bescheiden meterstand koopt u eigenlijk een nieuwe auto. Maar dat betaalt u mooi niet. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat, bijvoorbeeld. Goed voor het milieu, goed voor de portemonnee: hybride rijden biedt het beste van beide! U wilt comfort? Die is er, met het lederen interieur. U wilt gemak? Kijk dan even naar de elektrisch bedienbare achterklep. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Prettig zitten maakt elke rit ontspannen dankzij de ergonomische comfortstoelen. De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De standkachel is een comfortfunctie die de veiligheid vergroot. U rijdt nooit meer met bevroren of beslagen ramen en stapt altijd in een voorverwarmd interieur. Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Als u de adaptive cruise control inschakelt,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.