Renault Captur 1.3 TCe Intens Navi

€ 15.500,-

Bouwjaar 13-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.639 km
Deuren 5
Kenteken K-027-FV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Captur 1.3 TCe Intens Navi


€ 15.500,-

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.639 km
Deuren 5
Kenteken K-027-FV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Tiggeloven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Winterswijksestraat 69
Postcode 7126 AA
Plaats Bredevoort
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 451252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autotiggeloven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.226 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.729 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneem pakket (inbegrepen): Geldige APK, vloeistoffen controle, wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Geldige APK, Vloeistoffen controle
- Standaard pakket (€ 395 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met wettelijke garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): Wettelijke garantie; Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden
- BOVAG pakket (€ 695 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met 12 maand BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Gereinigd van binnen en buiten, Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Pechhulp Europa, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden

Waarom zou een kwaliteitsauto met hoge prestaties niet mooi mogen zijn? Dat vinden ze in Frankrijk ook. Daarom maken ze daar al jaren topniveau auto?s die lang meegaan én uitermate charmant uit de hoek komen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie